غارنشین

وقتی مردی خیلی خسته باشد، می رود توی غار دل خودش تا در تنهایی استراحت کند.
سه شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۳۰ ق.ظ

غارنشین عجیب من

این ابتدای سال که آمدم سراغ این وبلاگ خاک گرفته و دوباره عنوان را نگاه کردم دلم هوای تو را کرد. تو عجیب ترین انسانی هستی که سراغ دارم. بیست سال تمام می رفتی توی غار. کسی نمی داند در آن غار چه می کردی. به خدا چه می گفتی. چقدر گریه می کردی. به چه چیزهایی فکر می کردی. شنیده ام گاهی می شد که یک ماه تمام پایین نمی آمدی از کوه. در آن غار کوچک چه میدیدی. چه پیدا می کردی که همه عالم را رها کرده بودی و چسبیده بودی به آن غار. هیچ کسی در این دنیا شما پیامبران را درک نمی کند. شما راز و رمز هایی با خدا دارید. موسی و عیسی و ابراهیم هر کدامتان یک معما هستید. ما نفهمیدیم در این بیست سال در غار چه گذشت فقط فهمیدیم که همه چیز از آن غار شروع شد. این نوری را که بر زمین تابید تو از آن غار آوردی. از وقتی خودم را شناختم تو را شناختم و بر تو درود فرستادم. دلم را بگیر که از دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست.

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم



نوشته شده توسط علی کربلائی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

غارنشین

وقتی مردی خیلی خسته باشد، می رود توی غار دل خودش تا در تنهایی استراحت کند.

آخرین مطالب

غارنشین عجیب من

سه شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۳۰ ق.ظ

این ابتدای سال که آمدم سراغ این وبلاگ خاک گرفته و دوباره عنوان را نگاه کردم دلم هوای تو را کرد. تو عجیب ترین انسانی هستی که سراغ دارم. بیست سال تمام می رفتی توی غار. کسی نمی داند در آن غار چه می کردی. به خدا چه می گفتی. چقدر گریه می کردی. به چه چیزهایی فکر می کردی. شنیده ام گاهی می شد که یک ماه تمام پایین نمی آمدی از کوه. در آن غار کوچک چه میدیدی. چه پیدا می کردی که همه عالم را رها کرده بودی و چسبیده بودی به آن غار. هیچ کسی در این دنیا شما پیامبران را درک نمی کند. شما راز و رمز هایی با خدا دارید. موسی و عیسی و ابراهیم هر کدامتان یک معما هستید. ما نفهمیدیم در این بیست سال در غار چه گذشت فقط فهمیدیم که همه چیز از آن غار شروع شد. این نوری را که بر زمین تابید تو از آن غار آوردی. از وقتی خودم را شناختم تو را شناختم و بر تو درود فرستادم. دلم را بگیر که از دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست.

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۱
علی کربلائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی