غارنشین

وقتی مردی خیلی خسته باشد، می رود توی غار دل خودش تا در تنهایی استراحت کند.
شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۰۵:۳۴ ب.ظ

گمان

گفتم: این انصاف نیست؛ فاصله من و تو آنقدر زیاد است که اگر تمام عمر را هم بدوم به تو نمی رسم.

گفت: مجبور نیستی بدوی. آن هایی که آمدند ندویدند؛ پرواز کردند.

گفتم: آن هایی که آمدند تو خواستی که بیایند.

گفت: فقط من نخواستم، خودشان هم خواستند.

گفتم: هر قانونی تبصره ای دارد خصوصا قوانین سخت.

گفت: تبصره برای قانون شکنی نیست برای قانونمدران است.

گفتم: باورم نمی شود اینقدر سختگیر باشی.

گفت: من همانگونه ام که تو گمان کنی.

گفتم: خواهش می کنم. به من نگاه نکن؛ به خودت نگاه کن. آن طور که خودت شایسته ای با من برخورد کن.

گفت: تا کنون غیر از این نکرده ام.

 

 

«انا عند ظن عبدی المومن. ان خیرا فخیرا و ان شرا فشرا.» [حدیث قدسی]




نوشته شده توسط علی کربلائی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

غارنشین

وقتی مردی خیلی خسته باشد، می رود توی غار دل خودش تا در تنهایی استراحت کند.

آخرین مطالب

گمان

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۰۵:۳۴ ب.ظ

گفتم: این انصاف نیست؛ فاصله من و تو آنقدر زیاد است که اگر تمام عمر را هم بدوم به تو نمی رسم.

گفت: مجبور نیستی بدوی. آن هایی که آمدند ندویدند؛ پرواز کردند.

گفتم: آن هایی که آمدند تو خواستی که بیایند.

گفت: فقط من نخواستم، خودشان هم خواستند.

گفتم: هر قانونی تبصره ای دارد خصوصا قوانین سخت.

گفت: تبصره برای قانون شکنی نیست برای قانونمدران است.

گفتم: باورم نمی شود اینقدر سختگیر باشی.

گفت: من همانگونه ام که تو گمان کنی.

گفتم: خواهش می کنم. به من نگاه نکن؛ به خودت نگاه کن. آن طور که خودت شایسته ای با من برخورد کن.

گفت: تا کنون غیر از این نکرده ام.

 

 

«انا عند ظن عبدی المومن. ان خیرا فخیرا و ان شرا فشرا.» [حدیث قدسی]


موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۰۸/۱۷
علی کربلائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی