غارنشین

وقتی مردی خیلی خسته باشد، می رود توی غار دل خودش تا در تنهایی استراحت کند.
جمعه, ۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۴۳ ب.ظ

قلب

 

یکی از دوستانم روزی صادقانه به من گفت: من نمیدانم چرا مثل بعضی از دوستانمون نیستم و  احساس محبتی نسبت به امام زمان ندارم. احساس چندانی به پیامبر و امیرالمونین هم ندارم. درنگی کرد. دهان باز کردم که از او بپرسم احساسی به امام حسین هم نداری؟ انگار خودش متوجه چیزی شده باشد حرف مرا قطع کرد و ادامه داد: اما محبت و علاقه خاصی به امام حسین در وجودم احساس می کنم. 

همانجا یاد سخن بزرگی افتادم که می فرمود: «امام حسین علیه السلام ماموریت دارد روی تمام ذرات عالم تاثیر بگذارد. او ماموریت دارد دستش را به دستت برساند.»

لازم نسیت خیلی تلاش کنی او خودش کلید در قلب تو را دارد. وارد قلبت می شود و خانه قلبت را آباد می کند.


ای که به عشقت اسیر خیل بنی آدمند

سوختگان غمت، با غم دل خرم اند


هرکه غمت را خرید عشرت عالم فروخت

با خبران غمت بی خبر از عالم اند


شاعر: فواد کرمانی






نوشته شده توسط علی کربلائی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

غارنشین

وقتی مردی خیلی خسته باشد، می رود توی غار دل خودش تا در تنهایی استراحت کند.

آخرین مطالب

قلب

جمعه, ۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۴۳ ب.ظ

 

یکی از دوستانم روزی صادقانه به من گفت: من نمیدانم چرا مثل بعضی از دوستانمون نیستم و  احساس محبتی نسبت به امام زمان ندارم. احساس چندانی به پیامبر و امیرالمونین هم ندارم. درنگی کرد. دهان باز کردم که از او بپرسم احساسی به امام حسین هم نداری؟ انگار خودش متوجه چیزی شده باشد حرف مرا قطع کرد و ادامه داد: اما محبت و علاقه خاصی به امام حسین در وجودم احساس می کنم. 

همانجا یاد سخن بزرگی افتادم که می فرمود: «امام حسین علیه السلام ماموریت دارد روی تمام ذرات عالم تاثیر بگذارد. او ماموریت دارد دستش را به دستت برساند.»

لازم نسیت خیلی تلاش کنی او خودش کلید در قلب تو را دارد. وارد قلبت می شود و خانه قلبت را آباد می کند.


ای که به عشقت اسیر خیل بنی آدمند

سوختگان غمت، با غم دل خرم اند


هرکه غمت را خرید عشرت عالم فروخت

با خبران غمت بی خبر از عالم اند


شاعر: فواد کرمانی




موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۰۸/۰۲
علی کربلائی

نظرات  (۱)

راست گفتی...
زیبا بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی