غارنشین

وقتی مردی خیلی خسته باشد، می رود توی غار دل خودش تا در تنهایی استراحت کند.
دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۱۸ ق.ظ

دیدار

یک روز وقت رفتن فرا می رسد و آن روز، من فقط در این فکر هستم که چشمان تو را سیر نگاه کنم...

 




[قال علی علیه السلام: ... من یمت یرنی...  شرح نهج البلاغه ی ابن ابی الحدید ج1 ص299]




نوشته شده توسط علی کربلائی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

غارنشین

وقتی مردی خیلی خسته باشد، می رود توی غار دل خودش تا در تنهایی استراحت کند.

آخرین مطالب

دیدار

دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۱۸ ق.ظ

یک روز وقت رفتن فرا می رسد و آن روز، من فقط در این فکر هستم که چشمان تو را سیر نگاه کنم...

 




[قال علی علیه السلام: ... من یمت یرنی...  شرح نهج البلاغه ی ابن ابی الحدید ج1 ص299]


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۷
علی کربلائی

نظرات  (۳)

ای که قصد هلاک من داری

صبر کن تا ببینمت نظری...

#سعدی

قشنگ دیگه فقط منم که هرروز میام و فقطم خودم دارم نظر میدم...

نات بد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی